benefietconcert op 14 juni - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu benefietconcert op 14 juni - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu

benefietconcert op 14 juni

Door: Loes

26 Juli 2016 | Nederland, Rotterdam

Door alle drukte zijn we vergeten om een verslagje te schrijven over ons mooie benefietconcert op 14 juni.
We hadden een redelijk volle kerk die avond en de koren zowel het Mannenkoor als de Slagsingers hebben beiden prachtig gezongen. Zoals Arjan Breukhoven altijd zegt "het gaat er af" nou dat hebben we maar laten zitten! Jammer was het dat Anneke Bliek-Monsma niet kon zingen i.v.m. een keelontsteking, maar gelukkig kon op heel kort termijn Annelies Schep
haar vervangen. Dit klonk heel prachtig en we zijn haar heel erg dankbaar.
We hadden met elkaar een hele mooie avond en de collecte was ook geweldig en daar waren erg dankbaar voor. Deze opbrengst heeft ons totaal bedrag flink omhoog gehaald.
Tevens zijn er die avond nog eigengemaakte armbandjes verkocht door Mirjam en Emma en zelfgemaakte kaarten door Annelies de Jong en Lia Mulder dit te samen heeft ook nog flink opgebracht
Iedereen willen we heel erg hartelijk bedanken voor de vrijwillige medewerking.

• 27 Juli 2016 - 16:33

Marijke:

Ik wil graag jullie mooie reis volgen. Veel zegen en inspiratie in dit jaar van de barmhartigheid die onze Paus heeft uitgeroepen en waar jullie volop een antwoord op geven.Goede reis.
    Marijke Ameling