1e dag 28 juli 2016 - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu 1e dag 28 juli 2016 - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu

1e dag 28 juli 2016

Door: Jordi, Loes en Marianne

28 Juli 2016 | Moldavië, Chisinau

Om 8.30 waren we compleet op het centraal station. Jantine, Sjaak en Ineke Reuijl waren er om ons uit te zwaaien. Na omslachtig kaartjes gekocht te hebben konden we inchecken en naar het perron. Waar de trein vrij snel vertrok. Een half uur later waren we al op Schiphol. Omdat Jeannette ons thuis al had ingecheckt konden we een heeeeeeelllleee lange rij voorbij lopen. Dat verliep vrij snel. Daarna konden we gelijk door de douane waar we allemaal zonder problemen doorheen kwamen. Toen wachten tot het vliegtuig vertrok. Op tijd om 13:05 gingen we de lucht in. Drie uur later hadden we een tussenstop in Kiev. Waarna we om 20:00 uur weer de lucht ingingen op naar Chisinau. Daar arriveerde we om 21:00 uur waar Mihai ons al stond op te wachten. In zijn huis wachtten ons een heerlijke pizza maaltijd. Na een vermoeide dag was het heerlijk om te rusten. Morgenochtend om 10:00 uur vertrekken we richting Mateuti.