Onze eerste dag - Reisverslag uit Step-Soci, Moldavië van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu Onze eerste dag - Reisverslag uit Step-Soci, Moldavië van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu

Onze eerste dag

Door: Loes en Jordi

08 Juli 2017 | Moldavië, Step-Soci

Om zever uur waren we allemaal op Schiphol, Jeannette had gelukkig thuis al ingecheckt dus konden we rechtstreeks de bagage afgeven. Dit verliep allemaal vlotjes en om 8 uur was alles achter de rug, uitgebreid gefouilleerd. Eerst een kopje koffie op rekening van Mw. T. dat smaakte best. .Daarna wachten tot 10.20 Maar owee vertraging uitstel naar 11.15.
Dat was een tegenvaller. Als we nu maar niet in de knoop komen met onze volgende vlucht. Maar dat viel allemaal mee.
Uiteindelijk kwamen we toch pas om 18.30 aan.
Daar werden we opgehaald door Mihai en andere mensen.
Busje stond klaar en nu op naar ons " hotel".
Een mooie woning waar we alle 6 bij elkaar zijn.
Douche en toilet zijn prima , bedden is wat improviseren.
500 meter naast het huis is een kerkje en daar kregen
we een warme maaltijd.
Nu gaan we lekker douchen en slapen tot morgen.

• 08 Juli 2017 - 20:51

Jantine:

Fijn dat jullie er zijn! Slaap lekker voor straks! En ik ben benieuwd welke indrukken jullie morgen allemaal opdoen.

• 08 Juli 2017 - 20:59

Wil:

Slaap lekker voor straks en benieuwd naar jullie verdere verhalen.

• 08 Juli 2017 - 21:10

Diny & Rien:

Beste kinderen,

Heel fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Wij hopen dat jullie een mooie tijd mogen
    krijgen. We wensen jullie veel sterkte bij dit alles. Onze gedachten zijn bij jullie.

Hartelijke groeten aan iedereen. Tot de volgende keer.

Groeten van ons aan jullie allen!

PA & MA !!!

• 08 Juli 2017 - 22:16

Ineke En Sjaak Reuijl:

Beste Moldaviëgangers,

De kop is er af. Fijn dat jullie op de bestemming zijn aangekomen. Met jullie wachten we de eerste ervaringen af. Eerst slapen na een ongetwijfeld vermoeiende dag.

• 08 Juli 2017 - 22:26

Theo En Ans Goeman:

Hallo Moldaviëgangers,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, het is altijd weer spannend wanneer er vertragingen zijn. Nu lekker uitrusten en dan gaat het morgen echt beginnen!

• 09 Juli 2017 - 00:49

Corry Van Den Akker:

Gelukkig veilig aangekomen en nu goed uitrusten om er morgen
    Goed tegenaan te gaan. Ik heb bewondering voor jullie.
    Slaap lekker! Corry

• 09 Juli 2017 - 18:46

Teus En Wilma Petersen :

Beste vrijwilligers,
    Een hele goede week gewenst, in alle opzichten. Geweldig dat jullie je zó inzetten. Top!

• 09 Juli 2017 - 19:48

Ina En Walter:

Hopelijk een goede nachtrust gehad en daar door klaar voor een goede werk start .Hoe is de temperatuur waarin er gewerkt moet worden?
    Veel sterkte met de opdrachten ,maar geniet ook daarvan want jullie werk maakt gezichten blij.

• 09 Juli 2017 - 20:23

Marleen:

Beste mensen, fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Heel veel succes met jullie werk daar!

• 10 Juli 2017 - 19:33

Willeke:

Heel veel succes met elkaar met het werk wat jullie gaan doen, een mooie en dankbare week gewenst!