donderdag 13 juli - Reisverslag uit Step-Soci, Moldavië van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu donderdag 13 juli - Reisverslag uit Step-Soci, Moldavië van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu

donderdag 13 juli

Door: groep

13 Juli 2017 | Moldavië, Step-Soci

U heeft vast gemerkt dat er geen foto's zijn. Aangezien het internet erg zwak is, is het jammer genoeg niet mogelijk om foto's te plaatsen. Als we thuis zijn zullen we een selectie maken en zullen we van elke dag wat foto's plaatsen.

Onze schoenen zaten gister onder de modder en cement. Toen we vanmorgen weg wilde gaan zagen we dat al onze schoenen schoon gepoets waren, hoe bijzonder. Op naar de bouwplaats. Hier mochten we weer aarde scheppen om de vloer egaal te maken, dit was zwaar werk ook was het erg warm. Ondertussen was de bekisting klaar en konden we weer met cement aan de gang tot aan de lunchpauze.
Na de lunch zijn we verder gegaan met het cement gebeuren.
Jeannette en Emma hebben een kastje gekocht voor de familie van dinsdag dit kastje gaan we morgen brengen.
Vanavond was er een heerlijke maaltijd in de kerk bij de moeder van Mihai. Eenmaal thuis wilden we graag gaan douchen ,maar de gastvrouw had pizza's geregeld en heel veel anders lekkers waar we aan mee moesten doen. Familie en vrienden waren ook aanwezig. Al met al toch even gezellig met elkaar en nu wassen en naar bed tot morgen.

• 13 Juli 2017 - 21:00

Wil Noordergraaf:

Dat eten zal dubbel zo lekker smaken na het harde werken in de zon. Het wordt zeker gewaardeerd.
    Wil

• 13 Juli 2017 - 20:59

Wil Noordergraaf:

Wil

• 13 Juli 2017 - 21:35

Ineke En Sjaak Reuijl:

Beste mensen,
    Jullie hoeven niet te twijfelen of jullie werkzaamheden gewaardeerd worden. De onverwacht schoongemaakte schoenen en de maaltijden en hapjes die jullie roemen zijn hiervan het bewijs. We zijn wel benieuwd of het dak uiteindelijk nog tot stand komt.
    Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en mogelijkheden. Alle goeds voor jullie .
    Groeten uit Rotterdam.
    Ineke en Sjaak

• 13 Juli 2017 - 21:43

Jantine:

Wat fijn om te lezen dat er goed voor jullie wordt gezorgd. Wat zeg ik: dat jullie zo worden verwend! Schoenen poetsen, lekker eten, gezellige avondjes... nog even en jullie willen niet meer naar huis! Daar staat tegenover dat jullie wel weer heel zwaar werk doen. Chapeau, ik doe het je niet na! Morgen een laatste dag buffelen (of zaterdag ook nog?) en dan lekker genieten van het weekend voor je weer naar huis komt.

• 14 Juli 2017 - 08:56

Theo En Ans Goeman:

Het internet mag dan te zwak zijn om foto's te laten zien, het is in ieder geval wel mogelijk om berichten te sturen. Het was weer een dag met hard werken en zweten en gelukkig ook de waardering. Dit moet jullie naast vermoeidheid toch een goed gevoel geven. Hopelijk tot horens op zondag tijdens de dienst!

Groetjes van Ans en Theo

• 14 Juli 2017 - 10:12

Rita Vink:

Gisteren al jullie verslagen tot nu toe gelezen. Wat hebben jullie al veel gedaan en dat in die hitte !Het moet wel een groot gevoel van voldoening geven als je ziet wat je voor die mensen kunt doen. Fijn dat ze jullie zo verwennen met eten en drinken. Dat hebben jullie zeker verdiend. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Nog heel veel sterkte voor de resterende dagen en een goed weekend toegewenst! Groetjes, Rita Vink.

• 14 Juli 2017 - 11:12

Ina En Walter:

Leuk om in deze tijd je schoen te zetten , niet eens voor de schoorsteen en toch een verrassing.
    Dat werkt weer een stuk lichter.
    Na gedane arbeid een heerlijke maaltijd met een goede sfeer dat geeft de burger moed voor de volgende keer.
    Veel sterkte met de bouw werkzaamheden.

Gr. Ina en Walter.

• 14 Juli 2017 - 20:42

Zwanie Van Beilen:

Petje af voor al het harde werken wat jullie doen en dat met de warmte. Wat fijn dat jullie verwend worden met een heerlijke maaltijd als jullie moe thuis komen.

Sterkte nog met de verdere werkzaamheden !!

Gr. Zwanie