Bijna naar Moldavie - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu Bijna naar Moldavie - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Moldavieherewecome - WaarBenJij.nu

Bijna naar Moldavie

Door: De groep

25 Juni 2017 | Nederland, Rotterdam

We gaan bijna weer naar Moldavië! Op 8 juli vertrekken we vroeg in de ochtend. We hopen om 19:00 uur plaatselijke tijd aan te komen in Moldavië. Via deze weblog willen we u weer graag op de hoogte houden. We vinden het erg leuk om reacties te krijgen.

Deze keer gaan we naar een ander dorp, namelijk Step-Soci. In dit dorp wordt er op dit moment al hard gewerkt aan het bouwen van een Daycare Centre. Dit is een opvanghuis voor kinderen en volwassenen. Als wij over twee weken komen, kunnen we gaan helpen met de laatste klusjes. Hopelijk is het Daycare Centre helemaal klaar als wij weggaan.

Op 17 juli laat in de avond zullen wij weer landen op Schiphol.
We houden u op de hoogte!

• 25 Juni 2017 - 20:56

Theo En Ans Goeman:

Wij gaan jullie weer volgen! Een goede reis gewenst en succes met het mooie werk aan het Daycare Centre in Step-Soci!

Tiny Van Rijn-Kennepohl:

Mooi te lezen dat jullie jullie krachten weer inzetten voor mensen die het veel minder hebben.

• 06 Juli 2017 - 22:15

John:

Beste reizigers. We wensen jullie een goede reis naar Moldavië. Heel veel succes met het projectwerk. Wees voorzichtig en let op elkaar. Ga vooral ook genieten. Groeten van Trinette en John

• 07 Juli 2017 - 17:15

Wil Noordergraaf:

Een goede reis, een goede week waarin jullie zulk belangrijk werk doen en daarna weer veilig thuis. Ik heb diep respect voor deze groep

• 07 Juli 2017 - 20:37

Ineke En Sjaak Reuijl:

Alle goeds voor jullie tijdens de Moldavie reis. Veel succes bij jullie belangrijke werk en kom gezond weer terug. We are following.